tubbis Merhaba,ovitrelle çatlatma iğnemin dün gece 3.sünü oldum ilki tutmuştu ama kürtaj olmak zorunda kaldım kalbi durduğu için bebeğimin ama şuan yine çok umutluyum benim gibi çatlatma iğnesi vurdurup bekleyenler gelin beraber bekleyelim☺️🙏☺️
Aysel_krdg tubbis ben cumartesi gidicem duruma göre ne zaman vurulacağımı söyllicek doktorum inşallah bu ay güzle haberi alırız canım
Hgmom1 tubbis bende Perşembe günü vuruldum… İlk olacak 🙏🏼 5 gün klomen kullandım 2 yumurtam 16 ve 17 mm olmustu sizin yumurta mm’leri nedir
2_kezannelik tubbis bişey sorabilirmiyim.Catlatma olunca mi ilişki olmalı sizler baya uğraşıyorsunuz bu işlerle bilginiz vardır 😊
beyza_77 Suheda11 bende 6 sında ovitrelle iğne oldum.sizin ki saat kactaydi benim 16.00 doktoru tekrar aradım bugün kan ver dedi sonucu bekliyorum 🙈