Merhabalar doktorum tarafından bana bazı tahlil ve tetkik listesi verildi. Yaptığım tahlillerde alt ,idrarda lökosit ve eritrosit yüksek çıktı.Bunlar gebeliği olumsuz etkiler mi aranızda bu şekil tetkik yapıp yüksek olan var mıdır? Ayrıca Şuan 6+3 teyiz ve idrarda rahatsız edici bir koku olduğunu farkettim. Bu tetkiklerle alakası var mıdır