Bebekdelisi amin hepimize ınsallah 🙏🏻 benım ılk gebelıgım ama yatmadım 6. Aya kadar bulantı olarak cok zor bır hamılelık gecırdım, 6 haftadan 30. Haftaya kadar progestan kullandım ben de. Cok sukur gorduk bu haftaları 3-4 haftadır yatıyorum ama cnku cok agırlastım ayakta kaldıgımda agrılarım oluyor. Hepımız hayırla saglıkla kavusalım miniklerimize ınsallah 🌸