inancalmira Hemen hemen 35 haftalık gebeyim ikinci gebeliğim aşağı doğru çok baskı yapıyor sürekli erken doğum riskim de var . ilk bebeğimde olmamıştı . Acaba oluşan baskı doğum belirtisi mi