teachervera kişiye göre muamele o zaman 😊 40 dk hayatta sürmezdi ultrasonla bakarken sürekli telefonla konusurdu çok ilgi alaka göremedim. Hatta bir keresinde muayene sonrası bişey anlatmıştı bende tam anlayamamıştım tekrar sorduğumda ay çok yoruldum deyip yanındaki asistanına anlatırmısın demişti çok garip gelmişti bana 😃 numarasını da vermemişti 🤷♀️