Samo001 canım bence korkuyu bir kenara bırakmak çünkü hamilelik boyunca hep bir endişe yaşıyor insan sana tavsiyem kendini takip et burda biz normal deriz ama olmayabilir yada hiç normal değil deriz ama aslında normaldir bu tamamen senin yapın durumun ile alakalı bazı kadınlar çok ağrı hisseder bir şey olmaz bazıları da çok hissetmez ama kanama Yaşar yada başka şeyler olur . Başkası hafif bir ağrı duyar bende de ağrı vardı der ama aslında sen daha çok ağrı yaşıyorsundur biri normal dedi diye beklersin ama aslında doktora gitmen gerekir yani demem o ki kendini takip et dikkatli ol güzel bir doktora görün dinlen çok temizlik yapma kısacası tedbirli ol ama korkuya kapılma hamilelik bir süreç ve çok aşama var sürekli endişe etmek bebeğe iyi gelmez sadece uyanık olmaya çalış tedbirli ol Allah yardımcın olsun sağlıkla kucağına al