Sddka1996 Kızlar bu benim 3. Sezeryanim olacak . Ama diğerlerinde hiç böyle olmadı. Suan adet ağrısı gibi agri çekiyorum belim 2 büklüm doğum cuma günü ama sizce bi gitmeli miyim hastaneye
kr1907 Sddka1996 bende 38+1 kasiklaruma sancı giriyor adet sancısı gibi diyorlar ama hiç öyle değil bence daha sert benim de 2.sezeryan cumartesi günü olucak bekle bence çok sık olmuyorsa