Melek2121 Benimle aynı haftada olan varmı? Durumlar nasıl kızlar?? Nasıl gidiyor? Ne şikayetleriniz var?
HAR Melek2121 31 bitti benim 32 den gün alıyorum. Rahimde ağrım var geceler wc ye çıkmaktan uyanamıyorum. Yalancı kasılma aşarım da başladı. Çok aşırı bir duygusallık var. Bol su içiyorum. Rabbim sağlıkla kurtarsın inşallah
Gnl35 Melek2121 bende 31+0 karnım çok kasılıyor. Özel bölgede ağrım var özellikle ayakta çok durunca. İlkinde hiç böyle değildi. Haftaya kontrolüm var. Şeker, tansiyon bunlar var birde 😂
Aysgl1305 Melek2121 valla daha 30. Haftamdayım ama bebeğim 2 hafta önden gidiyormuş ve suyumda fazlaymış ağrı ve kramplarım başladı hastaneye gitsem mi diye düşünüyorum
Melek2121 HAR amin canım 🙏❤Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasib etsin 🙏 bendede aynen 30 haftalar girdiginden aşırı duygusallık çöktü. Herşeye ağlıyorum 😂😂
Melek2121 Gnl35 aynen bendede öyle. Bişey yapınca 2 bulaşık yıkayamıyorum sanki bebek çıkacakmış gibi oluyor hemen uzanıyorum 😃🤷♀️
Melek2121 Aysgl1305 bence gitsen daha iyi olur canım doktoruna bildirmelisin bu durumu. Benimkide 1 hafta önden gidiyor. Rabbim kucağımıza sağ salim almayı nasip etsin 🙏❤