Merhaba, özel bir şirkette çalışıyorum. Doğum izninde olduğum sürede maaşımın şirket tarafından değil sgk tarafından yatırılacağını öğrendim.
Bu şekilde maaşını sgkdan alanlar maaş tarafınıza nasıl yatırıldı acaba? Yine aylık olarak mı yatıyor yoksa toplu bir şekilde mi yatıyor? İnternette doğum izni bittikten sonra yatırılıyor gibi birşeyler okudum ama 4 ay maaşsız bırakmalarıda çok mantıklı gelmedi. Yakın zamanda bu şekilde sgk dan alanlar varsa bilgilendirebilirler mi acaba.