seymanurer Doğum yapan annişler bebeğinizin kalça ultrasonu için ortopedi ve Travmatoloji den mi sıra aldınız yoksa direk çocuk doktoruna mı gittiniz devlette bide kaç aylıkken götürdünüz
68selda06 seymanurer 1 aylıkken devlete çocuk doktoruna gidiyorsun çocuk doktoru seni yonlendiriyo hiç beklemiyosun bile yeni dogan olduğu için
HilalEyce seymanurer 12 günlük ilk kontrolde çocuk doktoru ultrason odasından gün almamızı söyledi. Oğlum 50 günlükken çekilecek ultrasonu.
PapatiA 68selda06 bende gidicem de özelde doğum yaptım ilk kontrolde oradaydı devlete geçiş yapıcam ne kadarlıkken gitmem gerekiyor ona göre randevu alıcam
Tugba29_ 68selda06 ben çok bekledim hastaneye göre değişiyo bir buçuk aylık çektrdm tekrar istedi kalçası çok büyümemiş şimdi yine çektrcem
68selda06 PapatiA hastaneden çıktıktan 1hafta sonra sağlık ocağına gidiyorsun kan falan alıyorlar galiba 1 ay sonrada kalça muanesi için çocuk doktoruna gidiyorsun
PapatiA 68selda06 hastanede doğduğu zaman yapıldı o bır daha yapılacağını felan söylemedi şüphelenırsenız yaptırabılırsınız demıstı
zehraulger3838 seymanurer canım direk çocuk doktoruna gittim ben ordan yonlendirdiler hatta ben biraz geç kalmışım doktor genede ben burdan sıra actiriyim baksınlar dedi şükür temiz çıktı sonuclar