Merhaba kızlar şuan 10 haftalık gebeyim ama son adet tarihime göre 11 haftalık görünüyor geç döllenme oldu bebek kesede geç göründü ultrasona göre 10 haftalık
Size sorum şu ikili tarama testi için 12.haftada gideceğim hastaneye fakat adet tarihime göre 13. Hafta oluyor bu sizce hastanede sıkıntı olurmu yani anlatabildim mi bilmiyorum doktor daha önce neden gelmedin felan dermi yoksa 11 .haftada mı gideyim?