Zeynep-altntas57 Lütfen dua edin suyum azalmış acil sezeryana alıyorlar Allah bebeğimi bağışlasın hanımlar çok korkuyorum küveze falan alırlar diye
Arzu_uu Zeynep-altntas57 Allah korusun canım içini ferah tut rabbim sağ Salim kucağına almayı nasıp etsin yavrunu dua edicem senın için ❤️
muallimehanimmom5 Zeynep-altntas57 korkmayın ben 36+4 de acil sezaryen alındım suyum geldi ama bebek inmedi bir türlü Mecbur doğum oldu cok şükür küveze girmesine gerek kalmadı o haftalar sıkıntı olacak haftalar değil panik olmayın
Gurbetkusu_43 Zeynep-altntas57 Korkma kuzum sağlığı nefesi herşeyi iyiyse küvöze alınmaz. Benim ilk bebeğim 38+2 de 2480 gram doğmasına rağmen küvöze girmemişti. O an önmeli olan bebeğin sağlığı. O iyiyse alınmaz 😊 şimdiden kazasız belasız sağ salim kavuşursunuz inşallah 🥰
elifcicek_07 Zeynep-altntas57 kilosu normal çıkarsa almazlar en az 2200 gr olması gerekiyor bebeğin doktor kilo söylemiş miydi hiç