Hmry Kızlar sizce bu tabir doğrumu uyan varmı canım hep tatlı cekiyo ama bir oğlum var onda hep eksi yiyordum tatlı yemek istediğimde senin oğlun olacak diolar bence saçma gebelik herşeyi isteye bilir canımız 🤭
Deletedmom_12 Hmry hayiir valla hic tutmadi bu tabiiir bende acmistim boyle bi post ama alakası yook Eksi yedim bol bol oglus geliyo
Ebrarabla_06 Hmry ben ekşi şeyler yiyorum kızım oluyor ama her ikisinden de yiyorum hem tatlı hem ekşi
Meliyyke Hmry ekşi hiç yemiyorum neredeyse hamile kaldığımdan beri. Paso tatlı. Oğlum olcak nasipse 🥰
Tugceonur Hmry vücudunuz da ne eksikse onu canımız istiyor aslında 2 kızım var birinde ekşi yedim birinde tatlı yedim
prenseslerimmmmm Ben hamileligimdede tatlıdan kafamı kaldırmadım kıza benziyor dedi doktor kesin sonuç için detayliyi bekliyorum 😂😂
Arzu_uu Hmry bence tam tersi tatlı yiyenin kızı oluyor ekşi ve tuzlu yıyenın oğlu oluyor benım çevrem hep böyle
AdaKaranfili Hmry kızımda tatlı çok yemisdim.canim çekiyordu hep.bunda eksi canim çekiyor.cinsiyeti henuz bilmiyorum .küçük daha
Ebrar68 Hmry yok ya ben kızımda ekşi yedim turşu yedim bu kızımda da deli gibi tatlı yiyorum bende hamileliğimin başında sürekli tatlı yiyince bu söz aklıma geldi erkek kesin demiştim ama kız 😂
Desasel12 Hmry bende tuttu mu tesadüf mü bilmiyorum deli gibi tatlı yiyen ben her iki kızımda aşırı tiksindim şimdi ikinci kızıma hamileyim yine tatlı yiyemiyorm ama ekşi de canım çekmedi ekşi de yiyen bltl değilim