Merhabaa 🫶🏼 Hamileyken hep doğum hikayelerini okurdum şimdi yazma sırası bende. Oğlum şuan 25 günlük ama anca fırsat bulabildiimm🙂
- Haftada rutin kontrole gittiğimde doktor çatı muayenesi yaptığında 2 cm açıklık olduğunu söyledi bebeğimde kilo olarak iri olduğu için bende normal doğum istediğim için istersen doğumu başlatabiliriz dedi. Bizde eşimle her duruma karşı çantalarımızla hazırlıklı gittiğimiz için hastaneye kabul ettik. Saat 11.15 de yatışım yapıldı direk suni sancı takıldı, saat başı ortalama 1 cm açılmam ilerliyordu nstde sancılar 70-80 gözüküyordu ama ben hissetmiyordum normal adet ağrısı gibi hissediyordum. Doktor 4-5 cm açılma varken yaptığı muayenede suyumu patlattı o süreden sonra sancıların şiddeti artmaya başladı. Açılmam hızlansın diye 5 cmden sonra doktor epidural önerdi kabul ettim. Ama artık o nasıl bir epiduralse yapılırken ölüyorum sandım bütün vücuduma elektirik çarpıyordu hatta o epidural hastaneden taburcu olana kadar belimdeydi ben taburcu olana kadar çok şiddetli baş ve boyun ağrısı ve sürekli ayağıma elektirik çarpması hissettim. Neyse epiduralle çok kısa bi sürede açılmam 9 cm oldu ve ebe 19.05 de doğumhaneye aldı beni artık doğum başlamıştı doğum anında epiduralin uyuşukluğu zaten geçmişti sancılarım çok şiddetli ama kısa sürüyordu buda ıkınma süremi kısa tutuyordu. Normalde acı eşiğim çok yüksektir ama o acı çok tuhaf bi acı asla tarif edilemez bi acı, 20 dk lık bi ıkınma süresinden sonra oğluşum 19.26 da doğdu, doğumda kilosundan dolayı omuzu çatladığı için 2 saat ayrı kaldık ama sonra kavuştuk.
O acı ne olursa olsun asla yapamam demeyin bebeğiniz doğduğu anda geçiyor ve his olarak hatırlamıyorsunuz bile o acıyı, Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah🙏💙🫶🏼
Uzun oldu bi anlatım hatası varsa kusura bakmayın🙂