68selda06 Kubraozkann11 ayyy ben o ağrıyı Cook iyi bilirim 12 haftalikken 1 haftada ben çektim valla enseden giriyo sol baş tarafım sol gözüm yerinden çıkacak gibi ağrıyordu
68selda06 Kubraozkann11 tansiyondan supelendik 3 gün sağlık ocağı takip etti normal demişti tansiyonum gebelikten olabilir bi rahatsızlık geçiriyor olabilirsiniz grip gibi falan dedi Dr
Deletedmom_12 Kubraozkann11 bazi hamileliklerde baş agrisi cok oluyormuss Ve doğalmiş yanii Dr la gorusun paroldan zarar olmaz belki sizi rahatlatir.