Kizlarrr merhaba bugün 37 haftalık olduk ve haftaya çarşamba ya sezeryan günü aldık. Gerekli kan tahlilleri yapıldı hgb değerim 11,3 henüz doktorumla görüşmedim. Bu haftalarda sizlerin kan değeri kaç kan nakli gerektirecek düşüklük müdür bu. Teşekkür ederim 💜