Yasemin2310 Kızlar selam 8. Haftadayım ve şimdiden üç kilo aldım 😞 KPSS sınavına hazırlandım 7 veya 8 Ayımda mülakata giricem fakat komisyon gebeliği anladığında eleme olayı çok yüksek oluyormuş göbeğimizi saklama gibi bir olay var mıdır 😂
Papiiii Yasemin2310 bende 8 haftaligim daha kilo almadim ama vermedimde yani 57.5im))gun sonunu yedikelrimle 58 le bitiryorum boyumda 1.71