AhseninAnnesii valla yapmam dün kimildamaya halim yoktu o kadar rahatsızdm belimden ayak ucuna inen ağrım vardı biri gelip yardım bile etmedi tek başına yaptim yemediler başka yemek yapmışlar bugünde hiç biseye uğraşmam ezo gelin e bile uğraşmadm tarhana çorbası koydum ezogelinden de vazgeçtim hak edene yapılır eşimle ikimiz olsak sadece neler neler yaparm