Merhaba arkadaşlar 28 haftalık hamileyim . Bebeğim çok hareket etmiyor . Haftasından dolayı mı bilmiyorum . Başlarda daha kıpır kıpırdı. Şimdi zorla dürtüyorum pıtpıt yapıyor . Bu haftalarda 20saat uyuduğunu okudum . Sizlerde de öyle oldu mu ? Hareketleri azaldı 🫣