Tugceclk Merhaba kizlar 38+3 haftalık olunca sezeryanla dogum yapılıyormuş sağlıklı mi sizce yoksa 40 haftayı beklemek mi lazım
68selda06 Tugceclk sezeryan 38 ile 39 hafta da oluyor 40 i beklemiyorlar çünkü 39 dan sonra her an normal doğum başlama ihtimali yüksekmiş ozaman bebek strese giriyormuş en geç 39 olduğu aliyorlar
teachering06 Tugceclk 38+5e gün verdi bana doktorum genelde 38-39 arası yapıyorlar sezeryanı, 39u geçireni pek görmedim