Papatya24 Elvin ismi hoşuma gitmeye başladı tek isim seviyorum aslında ama tek başına güçsüz mü kaldı bilemedim. Soyadımızla uyumlu (güzeloğlu) önerilerinizi bekliyorum. Benim aklıma gelenler Elvin Bade, Elvin Bilge, Elvin Mina😊
eypo Her zaman tek isim daha güzel geliyor bana.Benim iki ismim var ama hiç hoşuma gitmiyor iki kızıma da tek isim koydum bu yüzden😊 Elvin de çok güzel bir isimmiş Elvin Güzeloğlu çok uyumlu ve zayıf kalmıyor bence