Ma3469 Selamlar güzel anneler, bebişlere bebek mobilyası aldınız, baktınız mı İstanbul/Avrupa tavsiye var mıdır ne durumdayız 🤰🏻
Bortubocek Ma3469 ben oğluma anadolu yakasi modokodan almistim..kizimada onu kullanacagim..maya baby memnun kaldim
Gamzeerdgn Ma3469 benım oglum daha doğmadı ama araştırmalarıma göre mobilyalar çok aşırı pahalıydı bende ser halınde trendyol garaj görmeden 4000 bın TL’ye aldım memnunum bekledıgım gıbı geldi yıne olsa yine alırdım sadece kurulumunu siz yada mobilyacı yapıyor büyüyenilen beşik 3 kapılı gardırop komıdın şeklinde aldık
Ma3469 Bortubocek Bortubocek Bortubocek Teşekkür ederimm instagram hesapları var mı bir göz atacağım hemen,sağlıkla huzurla kullanın inşallah 🤲🏻
Bortubocek Ma3469 evet maya baby modoko yazarsaniz cikar..cevremde herkes hugo mobilya modokodan aldi orayada bakabilirsiniz