nadrun Benimde babacagimsa var yayılmaya başladı bazen ağrı oluyor bazen sızlıyor , ikinci hamileligim iki hafta sonra randevum var doktorla görüşeceğim ama vajina varis varsa normal doğuma engel olabiliyormuş oradaki varisi nasıl anlicaz ki
Lavantam20 nadrun canim ben zaten ilk gebelik erken doğum zorunlu sezeryan oldum normal doğum şansım yokta bebeğime zarar verir diye korkuyorum simdi doopler cekilcek bacağıma sıra bekliyorum varis çorabı verdi bir de
nadrun Lavantam20 ben ilk çocuğumu normal doğurdum bunuda normal istiyorum, böyle bacağımın içinde bir damar ayaktan başlayıp uyarı doğru sızlıyor bazen özellikle sabah kalktigimda daha çok hissediyorum
Lavantam20 68selda06 sol bacakta cikti cnm dooplere girdim şimdi seninle konusuyorduk 2 gün önce hatırlar msn beni
68selda06 Lavantam20 anladım canım geçmiş olsun insallah bir an önce düzelir ama varis geçmiyor maalesef hamilelikte dolayı ağrısı cogalmistir
Lavantam20 68selda06 dogumdan sonra geçer dedi doktorum su an bebege zarar vermesinde gerisini dusunmuyorum ya 🥴