Aksam esimle tartistik cok. Stres yaptim ve agladim.Bagris cagris falan. Bi kac saat sonra karnimda kasiklarimda kramplar olmaya basladi acile gittim hemen. Kan idrar vs aldilar. Kan tahlilimin normal ciktigi soylendi. Ama aksamdan beri korkuyorum ilk defa boyle oldu. Kanamam falan hicbisey olmadi. Bebegime bisey olmamistir dimi ? 😓