dayi Kızlar bu kan uyuşmazlığı iğnesini tam 28.haftada mı vurulmak gerekiyor yoksa 27+4 filan olunca da vurulabiliyor muyuz bilen var mı acaba
Deletedmom_12 dayi ben tam 28+3 de vuruldum kendimi ona gore ayarladim 28+2 28+3 28+4 ideal bence yinede dr danış
dayi Deletedmom_12 Kaderaksy Lizbonn sağolun kızlar iğneyi aldın 27+4 üm acele mi ettim acaba iğne dursa sıkıntı olmaz herhalde tam 28 de vurulsam