Kızlar şimdi çıktım hastaneden perşembe sabah 9 da toplama işlemi gerçekleşecek çok heyecanliyim neler yapmam lazım hemşire anlattı ama deneyimli olanlardan da bilgi almak istiyorum toplama sonrasında neler oluyor o gün çıkış yapabiliyor muyum öncesinde narkoz mu veriliyor