mevsimbuse bende birçok kez arastırdım ve yaptırmaya karar verdim şöyleki orda yüklenen şeker içtiğimiz bir bardak şekerli sudan ibaret yani evdede tatlı yiyoruz ona eş değer..
Ayrıca gebelik şekeri varsa mutlaka diyet yapılmalı,haberiniz olmassa bebege zarar vericek şeyler yiyebilirsiniz..bebeğiniz diyabet hastası olabilir allah korusun
Ben yaptırdım iyikide yaptırmısım sorun cıkmadı kafam rahatladı..
yaptırmasaydım sekerim varmı diye tedirgin olurdum.