Merhaba arkadaşlar ben bugün ultrasona girdim bebeğim 1 buçuk aylık ama kalp atışı yok denildi ve kesin düşecek bebek denildi kürtaj yapalım dediler ben istemedim kürtaj olmayı düşecek ise kendiliğinden düşsün belki bi mucize olur düşmez ve kalp atışı duyulur 😭dedim aranızda bu durumu yaşayan varmı lütfen Yardimci olurmusunuz çok kötüyüm 😭