Merhabalar. Hamileliğimin 5.haftasındayım. Ancak kendimde bazı değişiklikler gözlemliyorum. Mesela karnımda kasık bölgemde sürekli bir şey var gibi doluluk ve ağrı oluyor. Henüz ultrasonda keseyi de bebeği de görmek için erken diyorlar açıkçası yolunda mı herşey onu da bilmiyorum. Allaha sığındım Rabbim bilir. Ama değişiklikler oldukça, zorlanıyorum da heyecan da yapıyorum. Bu hafta dünden beri belim çok ağrıyor. Biraz titiz bir kadınım temizlik yapıyorum ama kendimi yormadan. Bide kusma isteğim var midem bulanıyor ama kusamıyorum. Sizde ne gibi değişiklikler var veya oldu? Nelere dikkat etmeliyim sizce