Duyguak Herkese Merhaba 29.09.2018 tarihinde Özel Yeniyüzyıl Üniversitesi Gaziosmanpaşa Hastanesinde normal Doğum yaptım çok fazla detaya girmeden yaşadıklarımı kısa bir özet yapayım da orada Doğum yapmak isteyen kişiler varsa derhal bu düşünceden uzaklaşsınlar 1. Kendi doktorum Doğuma gece diye gelmedi nöbetçi doktorda Doğum yaptım 2. Doğum ekibi yok doğumhaneye doktor ve tecrübesiz hemşire asistanlar giriyor 3. Anestesizt yok epidural istedim dışarıdan sarı çizmeli Mehmet ağa yı çağırıyorlar ve o fa gelmiyor 4. Aylarca kontrolüm orada yapılmasına rağmen doktor bebeğin kilosuna bakma ihtiyacına girmeden ben bu bebeğin bu kadar kilolu olduğunu bilseydim sezaryene alırdım diyor Doğumdan sonra ve çıkarken bebek çok parçaladı tarzında anlamsız cümleler kurdu 5. Sabah 7 den öğlen 2 ye kadar sancım olmamasına rağmen suni sancı vermediler 6. Özel sağlık sigortama 1850 lira demelerine rağmen 4500 lira para çektiler 7. Doğuma hiç yardımcı olmadılar bebeğin kafası görünene kadar ben odada sancılarımı çektim kafa görününce Doğumhaneye aldılar gibi gibi bir sürü şey Şuan lohusa halimle çok mutsuz mağdurum dikiş ağrılarım da var. Bu kadar önemli bir mevzuda böyle bir hata yapmış olmayı hazmedemiyorum ben yanlış yaptım siz yapmayın iyi araştırın her şeyinizi İyi doğumlarınız olsun
Selcannnn Duyguak şuan ciddi anlamda büyük şok yaşadim herkez cok övüyodu o hastaneyi ve benim ablamda orda dogum yapti gayet memnundu sezeryandi ama siz büyük bi şansizlik yaşamişsiniz doktorunuzun gelmemesi hele cok saçma 🤔
Duyguak Doktor adını vermek istemiyorum açıkça ama orada en tercih edilen önemli görülen doktorlardan biriydi