makin Ceren_ce bende çıktı gebelik şekeri öncelikle endokrin profesörüne gittim diyetle kontrol altına alınamadı diyet artı insülin şeklinde ilerliyoruz
Srfe Benmde yüksek max 125 cıktı en son o gün de kaçırmıştm biraz kahvaltıda … dikkat ediyorm elimden geldigince doktorm da 140 a kadar ilk bir saatte iyi dedi dikkatli git bu şekilde demişti . Allahım sağlıkla hayrla kucagmza aldırsın inşallah