Karadasesra Asli_seker ben 15. Haftamda boyatmıştım oda tatile gidicem diye boyatmak istedim 32. Haftadayım doğuma yakın tekrar boyatıcam saç açıcı kullanmadığım sürece bide sık boyamadığın sürece bi sorunu olmuyormuş mutlaka maske tak ama
yeknu 33 te boyattım doğru veya yablış diyemem Doktora en son 12 de sormuştum 13 ten sonra boyatabilirsin demişti. Hamilelikte bi 13 te bi 33 te boyattım.