9,11,13 haftalık USG görüntüsünden herkes erkeğe benzetti (BENDE DAHİL) ücretli tahminci (adım adım annelik) oda %70 erkek dedi o kadar net usg görüntüleri atmama rağmen 🫠 Ben neden erkeğe benzettim çünkü rüyalarımda hep erkek çocuk gördüm eşimde gördü 😁 Ama hamile kaldığım gece eşim yavru kedi gördü (kız bebeğe yorumluyorlar) ve tüm belirtilerim erkek bebek (Güzelleştim her gören erkek mi dedi,Hiç midem bulanmadı her şeyi yedim tatlı ekşi turşu et,Göbeğim öne doğru büyüyor yanlarım boş,Ara sıra baş ağrılarım oldu,Yüzük ileri geri yapıyodu,Sakin ve rahattım) bunun gibi şeyler.O yüzden sizede soruyodum adaletli bakamıyorum tahmin edenler sizce ne diye erkek dedi en çok bilen kişilerama ( @Zey-neppp ) 7,9 haftalarında kıza benziyor dedi.Doktorum 13,14, haftamda kıza benziyor dedi.16.haftamda kız dedi %99 😁 30 Kasım detaylıya gidiyorum oda kız derse alışverişe başlıyorum.Şimdiden hayırlı olsun banaaa 😋🥰🤣 Çocuğum anası gibi herkesi ters köşe yaptı.İkimizde koç burcuyuz 🐑 Babamız yay burcu şükürler olsun ahahahahaha ama babamız artık YAŞAM KOÇU olacak 😵💫 Onada sabır diliyorum ❤️