Gamzebaby Merhaba güzel anneler gebelikte kansizlik yaşayan var mı kaçıncı haftalarınizda ysadiniz düzeldi mi? Bilgi verebilir misiniz?
Zeynepp__ Gamzebaby hiç düzelmiyor bendeki kansızlık anemi tanısı konuldu doktor 2 ay var doğuma ilaçla tedavi edelim bir ay geçme ise kan takilacagim
Qnl Gamzebaby bnm 24. Haftam sanırım 22. Haftada başladı kansızlık ama bn demir ilacını içmedim yarın muhtemelen serumla takviye yapturıcdk
ztrkk Benim eskiden beri kanım düşük. Gebeliğin ilk ayından beri Demir ilacı kullanıyorum ama yükselmiyor. Doktorum Demir serumu önerdi onu yaptırdım. İkinci dozu da yaptırmam gerekiyor.
ztrkk Gamzebaby şu an 32 haftadayım. Serumu 2 hafta önce falan aldım. Seruma Demir takviyesi ekliyorlar damardan veriyorlar.
Zeynepp__ Gamzebaby çok şükür şimdilik yok ama doğumda çok kan kaybın olur diyor doktorlar ondan kan takikacagim 1 ay sonra
Gamzebaby suelin keçi boynuzu pekmezi ye her sabah 1 kasık canım bide siyah çekirdekli üzüm tavsiye ettiler bana
suelin Gamzebaby hic alışkın değilim ama yerim çok teşekkür ederim balım Allah şifa versin bizlere amin 😍🤲🏻✨
ztrkk Zeynepp__ Demir eksikliği demişti doktor. Geçen gün kan verdim, Demir yükselmiş görünüyor ama kan değerim hala aynı.
Seda0 Bende kendimi bildim bileli kansızım değerlerim çok düşük nasıl doğum yapacağım bilmiyorum. Her hafta hastaneye gidip kan takviyesi alıyorum doğuma kadar böyle gideceğim.. 20 gün kaldı doğuma umarım toparlarım
Gamzebaby Frhnn en ufak belirti bile yok halsizlik üşüme uyku yorgunluk vs.hic yok bende daha geçtiğimiz cumartesi denize bile girdim hiç üşümeden😂
Seda0 ztrkk Eczaneden aldık iki kutu ve bir paket serum şeklinde verildi. Karısınca kan rengini alıyor