Guld3niz 15 haftalik hamileyim perinatoloji bölümü gittim rahimde yapışıklik var dedi kötü bir şeymi diye sordum evet dedi bu durumu yaşayan varmi aranızda tüp bebekle hamile kaldım korkuyorum