Sevocan o zamanlar bende öyleydim 15 ve 20 haftalarda da baya enerji hatta hamile oldugumu bile hissetmiyordum o dereceydim şimdi 25+2 günlüğüm 2 haftadır felaket halsizim ev işi yapicam kalkıyorum yapacam diyorum geri oturuyorum bazen uzanıyorum yine halsizlik başladı inşallah bu bir kaç hafta daha enerjik olurum da ondan sonra zaten son zamanlara giricem pek fırsat kalmayacak🤗😂