srnglcskn İzmir’de yaşayan anneler bebek odası takımlarınızı nereden aldınız ? Memnun olmadığınız yerler ve kesinlikle öneriyorum dediğiniz mağazalar varsa önerilerinizi bekliyorum 😇
Babylovebaby srnglcskn canm buca gediz tarafında tombiş bebe var biz ordan aldık instagramdan bakablrsn modellere başka yerlere göre fiyatı uygun.Kısıkköye gittik başka mobilyacılar da dolaştık 20-25bin dediler Montessori takımlara
nidadru srnglcskn merhaba manisada yaşıyorum ama izmir karabağlar kardeşler mobilyadan aldım çok memnun kaldım modelleride çok güzel tavsiye ederim
Goncagebe Büyük beşik almayın size tavsiyem büyüyünce çıkıp inmeleri çok büyük sorun oluyor 2.el satılmasıda zor Yere yakın modellerden alırsanız iyi olur