Selam kızlar ben memelektimde doğum yapacapım kısmetse firma da en geç 37 ye kadar uçabilirsin demişti bende 36+4 e bilet aldım gidebileceğim en gel tarihe yani doktor cumartesi randevum var yola çıkmadan da bakmalıyız dedi nasıl muayene edecek acaba nst ye bakıp ona göre mi onaylar