2609nrgl Kızlar merhaba aslında ben bugün hormon testi vermeye gittim adetimin 3. Günü ama beta bu şekilde hep 01 çıkardı acaba adet olmuyo muyum
Tubatgn 2609nrgl 5in altında ki değerler gebelikten sayılmıyor önemsiz değeler canım o gün ki hormona göre değişiyor değerlerin. 5 ve üstü olursa hamilelik ama altı 1 olmuş 0.100 olmuş 2.3 olmuş önemli değil.