Hanımlar merhaba hamileliğimiz 2. Trimester dönemindeyim ve bu dönemin başında tansiyonumun düştüğünü çok şiddetli baş ağrısı ile ölçerek öğrendim haftada bir kere en fazla iki kere yaşıyorum tuzlu salata veya ayran içerek düzeliyorum , ancak bugün baş dönmesi göz bulanıklığı ve mide bulantısı oldu kahvaltı yaptım ama sonrasında daha kötü oldum kalbim hızla atmaya başladı tansiyonun çıktı dediler limonlu su içtim biraz daha iyiyim , sizler de yaşıyorsunuz sanırım ne gibi önlemler alıyorsunuz doktoruma danışıcam tabi ama tecrübeli olanlara da sormak istedim