Bademli Arkadaşlar var mı böyle değişik anlamı güzel kız isimleri aklınızda ben bir türlü bulamadım kafama göre 😊
Pamugum02 Bende daha bulamadim yaaaa . Hamile degilken kızım olsa şunu koyarim diyodum şimdi öyle olmadgni anladim
Trapezunta Pamugum02 aynı ben😂 hatta kuzenimle dalga geçmiştim öff 8 ay oldu bi isim koyamadın diye. Allah kınadığımı yaşattı. 38.haftaya gidiyorum daha yeni koyabildik😂
Pamugum02 Trapezunta bebek yokken begendigin isimleri bebek olunca acaba mi diyosun, o cok begendgin isimi yedekte tutuyosun acaba baska gzl bsy bulurmuyum die 😀 doguma yakin amca netlestririm gibime geliyor