Fgm EsraDefne ben yapılması taraftarıyım gebelikte yükselen bir hormon var ve eğer bu hormon yükselip gebelik şekerini çıkartırsa sende yüklemeyi 25. Hafta da yaptırmamış olursan bunu bilemezsin be önüne geçemezsin buda bebeğinle işgili allah korusun çeşitli sorunlar doğurabilir canım yaptırmalısın !
baharclk EsraDefne Benim annem ve babamda seker yok doktorum ailede yoksa sart degil istersen yaptirirsin dedi. Bende kararsizim ama saglik ocagi yapiyosa kisa bi islemse belki yaptiririm yoksa ugrasamam devlet hastanesi gezemem kendi doktorumun hastanesinde pahali. Sart olsaydi baska.
Minnosunannesi EsraDefne bence yaptırılmalı. Bide o içirdikleri 50 ml bişey bir dilim pastada var aynısı
DenizSever Ben de yaptırma taraftarı degıldım ama yaptırdım iyikide yaptırmışım gebelık şekerı cıktı şuan doktor kontrolünde yim
DenizSever EsraDefne yoktu kan tatlılınde cıktı sonra yükleme yapıldı ordada gebelık şekerı oldugu ortaya cıktı şuan hemdiyet yapıyorum hemde şeker ilacı kulanıyor 😔
Serdogrul Bende yaptırdım ve bende de cıktı şeker. O kadar diyet yapmama ragmen düşmeyince insilüne başladık. Allahtan geçici bir durummuş. Dogum yapınca insilüni falan da bırakıcakmısım
KardelenAnnesi Valla sonradan keşke yaptırsaydım demektense yaptırın daha iyi . Çoğu doktor öneriyor benim doktorumda önermişti . Zaten bir dilim pasta yemek ve limonata içmekle aynı şey demişti hemşiremde . 🙏🏻
Serdogrul Damlazuhal yok canım hiç bir belirtisi yoktu bende. Genelde çok su içme sık idrara çıkma agızda kuruluk falan oluyormuş ama bende belirtilerin hiç biri yoktu.
Damlazuhal Serdogrul ailede hiç kimsede şeker yok ama söylediğiniz herşey bende var.danışayım doktora çok teşekkür ederim