Ozlemasya Haftada bebeğin kafası 4 hafta ileride. Rahim ağzı kısalmış. Hafif bir lekelenmem oldu. 15 gün yatıp dinlenmem gerekiyor. Bugüne kadar hep normal doğum diyorduk ama eğer bebek daha da büyürse sezeryan olabilirmiş. 15 günü atlatırsak bakacağız 😔
Leylaa3403 Ozlemasya benim bebeğim kafasında ileride 3hafta kadar doktorunuz bu durumla ilgili birsey dedimi diğer ölçümlerinde haftasının 3hafta ilerisinde
Ozlemasya Diğer ölçümler 1-2 hafta ileride. Allaha şükür herhangi bir sendrom, su toplanması gözükmüyor. Yapısal olabileceği söyleniyor. Sizin bebeğin durumu nasıl kaçıncı haftadasınız
Leylaa3403 Ozlemasya 34tüz bizde bizim detaylı ultorısın yapıldı iri bebek denildi şekerim de olduğu için normal dedi