Zypnmlk canım ben özel gop kadın sağlığı merkezinde Ahmet beye gidiyorum doğumlarını beşyüzevler şafakta yapıyor normal sezaryen vs hiç fark etmeksizin 5250 tl ye yapıyor bende 21 gün önce sezaryen oldum 1 kuruş fazla vermeden çıktım ve güzel ilgilendiler kuaförü bile var hastanenin ücretsiz geliyor doğumdan sonra saçını makyajını yapıyor ☺️