Kizlar nst sonucum ebe sancin var dedi bende hissediyorum zaten sertlesme olarak acı acı karnım tepelesiyo yüzüm
eksiyo falan o anda 😵💫 doktorda 38+3e sezeryana
gun verdi 20 gun daha var doguma ama ben kendiliginden gelsin istiyorum bu sanci artip gelir mi sizce 🙄 