37+3 haftalığım dünden beri hastanedeyim açılma hala 1 cm rahim ağzın cok geride çok büyük aşırı bi sancı olması gerekiyormuş açılması için şuan sancılarım doğum için yeterli değilmiş 😔😔doğumun büyük ihtimalle geç olur dedi başına gelen var mı çok moralim bozuldu