Yasinhilal doktorum 30 da döner 33 e kadar dedi dönmedi 34 te gittiğimde dönmüş dedi eve geldim tekrar bası yukarıdaydı 36 oldum ara ara dönüyo sanki perşembe kontrole gidicem insallah dönmüştür
Son gün bile dönüyormuş bence düşünmeyelim dönermi diye stres yaptıkca dönmüyo kafaya takmayı bıraktım ara ara dönüyo benim bağdaş kurup oturuyorum otururken dene istersen birde hep soluma yatıyorum sadece