Kızlar kullandığınız bildiğiniz önerdiğiniz bir çatlak kremi var mı
clover444 ben lierac kullandım bide hipp . Hiç çatlağım olmadı 37. Haftamdayım
Hilolosko teşekkür ederim bende 26 haftalık oldum kilo yüzünde çatlaklarım olmaya başladı