Gamzecem ınsallah uzun surmez ama genelde bulantılar bu haftalarda baslıyor, prilam cok etkı etmemstı bana da ama yine de bırakmadım cunku ıcmeynce daha kotu oluyor gıttıkce. Bır de ben cok cok kotu oldgm ıcın doktorum mıde koruyucu ve gavıscon surup da baslamstı cnku beslenemez hale gelmıstım. Seron takviyesi falan alabilirsiniz. Cok gecmıs olsun, saglıcakla 🌸