Yakın bi arkadaşımın eşinden bulaşmıştı ordan duyup araştırmıştım, bu zaten vücuttan tamamen atılan bir şey değil bi dna virüsü diye biliyorum mesela bulaştıktan sonra uzun süre hiç belirti vermeden vücutta kalabiliyormuş, siğiller bu yüzden kendini tekrarlıyor. Arkadaşım eşiyle ayrılık noktasına geldi bu sebepten cinsel yolla bulaşan bi hastalık olduğu için o dönem bi faydamız olur mu diye öyle çok araştırdık ki, sağlam bağışıklık istiyor bağışıklığın kuvvetlenmesiyle vücuttan atılabilir diye bişeyler okumuştum yanlış hatırlamıyorsam